Regulamin sklepu internetowego Vetmic.pl

§1 Postanowienia ogólne

  1. Sklep internetowy działający pod adresem https://vetmic.pl prowadzony jest przez:
    VETMIC POLSKA Sp. z o.o.
    z siedzibą przy ul. Saperów 2A, 53-150 Wrocław,
    wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego,
    REGON: 542831610, NIP: 8943269671.

  2. Kontakt ze sklepem jest możliwy pod adresem e-mail: kontakt@vetmic.pl (lub innym, który wskażesz później) oraz za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego na stronie sklepu.

  3. Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego, składania zamówień, zawierania umów sprzedaży, realizacji dostaw, a także zasady reklamacji.

  4. Sklep prowadzi sprzedaż detaliczną suplementów diety dla zwierząt, przeznaczonych wyłącznie do użytku weterynaryjnego lub domowego zgodnie z przeznaczeniem produktu.

  5. Wszystkie ceny podane w sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT) i wyrażone są w złotych polskich (PLN).


§2 Zasady składania zamówień

  1. Zamówienia można składać wyłącznie za pośrednictwem strony internetowej sklepu https://vetmic.pl.

  2. Warunkiem złożenia zamówienia jest podanie prawidłowych danych kontaktowych oraz akceptacja niniejszego regulaminu.

  3. Po złożeniu zamówienia klient otrzymuje wiadomość e-mail potwierdzającą jego przyjęcie do realizacji.

  4. Umowa sprzedaży zostaje zawarta w momencie potwierdzenia przyjęcia zamówienia przez sklep.

  5. Płatności za zamówienia można dokonywać za pomocą szybkich płatności online lub przelewem na konto:
    VETMIC POLSKA Sp. z o.o.
    nr rachunku: 74 1020 5242 0000 2802 0716 4421
    (PKO BP S.A.)


§3 Dostawa

  1. Dostawa zamówień realizowana jest wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

  2. Sklep realizuje wysyłki za pośrednictwem InPost Paczkomaty 24/7.

  3. Koszt dostawy jest wskazany przy składaniu zamówienia i doliczany do ceny produktów.

  4. Termin realizacji zamówienia wynosi do 5 dni roboczych od momentu zaksięgowania płatności.

  5. Klient zobowiązany jest do sprawdzenia stanu przesyłki przy jej odbiorze. W przypadku uszkodzenia opakowania należy sporządzić protokół szkody w obecności kuriera lub zgłosić reklamację do InPost.


§4 Reklamacje

  1. Klient ma prawo do złożenia reklamacji w przypadku stwierdzenia wady fizycznej lub niezgodności towaru z umową.

  2. Reklamacje należy zgłaszać drogą elektroniczną na adres: kontakt@vetmic.pl lub listownie na adres siedziby firmy.

  3. W zgłoszeniu reklamacyjnym należy podać:

    • imię i nazwisko (lub nazwę firmy),

    • numer zamówienia,

    • opis wady,

    • zdjęcie wadliwego produktu (jeśli to możliwe).

  4. Sklep rozpatruje reklamację w terminie do 14 dni kalendarzowych od jej otrzymania. W przypadku uznania reklamacji, klient otrzyma nowy produkt lub – jeśli nie będzie to możliwe – zwrot należności na konto bankowe.


§5 Zwroty i odstąpienie od umowy

  1. Ze względu na charakter sprzedawanych produktów (suplementy diety dla zwierząt), które podlegają szczególnym warunkom przechowywania i mogą mieć bezpośredni wpływ na zdrowie zwierząt, zwrócone produkty nie mogą być ponownie wprowadzone do obrotu.

  2. Zgodnie z art. 38 pkt 5 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do towarów, które ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych nie mogą być zwrócone po otwarciu opakowania.

  3. W związku z powyższym sklep nie przyjmuje zwrotów towarów, chyba że produkt został dostarczony wadliwy lub niezgodny z zamówieniem – wówczas obowiązują zasady reklamacji określone w §4.


§6 Odpowiedzialność

  1. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za błędne użycie produktu niezgodnie z jego przeznaczeniem lub instrukcją producenta.

  2. Produkty oferowane w sklepie nie zastępują leczenia weterynaryjnego i powinny być stosowane zgodnie z zaleceniami lekarza weterynarii lub producenta.

  3. Sklep zastrzega sobie prawo do chwilowych przerw w działaniu strony internetowej w celu konserwacji lub aktualizacji.


§7 Dane osobowe

  1. Administratorem danych osobowych klientów jest VETMIC POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, ul. Saperów 2A.

  2. Dane osobowe przetwarzane są zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (RODO).

  3. Dane klientów wykorzystywane są wyłącznie do realizacji zamówień, prowadzenia konta użytkownika oraz – za zgodą – do celów marketingowych.

  4. Klient ma prawo dostępu do swoich danych, ich poprawiania oraz żądania usunięcia.


§8 Postanowienia końcowe

  1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy:

    • Kodeksu cywilnego,

    • ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.,

    • ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

  2. Sklep zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w regulaminie. Zmiany te obowiązują od momentu ich opublikowania na stronie sklepu.

  3. Wszelkie spory wynikające z umowy sprzedaży rozstrzygane będą przez sąd właściwy dla siedziby sprzedawcy.


📜 Ostatnia aktualizacja regulaminu: 16 października 2025 r.

Privacy Preference Center